This is the default single post custom title

This is the default single post custom subtitle

MELLORA DA MOBILIDADE PEONIL NA EP 1002, A MAGDALENA-HERBELLO

Onte no pleno do Concello de Cangas aprovouse o convenio de colaboración entre o Concello de Cangas e a Deputación de Pontevedra para a «MELLORA DA MOBILIDADE PEONIL NA EP 1002, A MAGDALENA-HERBELLO».

Vamos avanzando nesta vella reivindicación desta Asociación, e queremos facer público o noso agradecemento:

• En primeiro lugar, aos propietarios das fincas afectadas, pola súa vondade e solidaridade coa veciñanza, realizando as CESIÓNS sen contrapisas.
  • A continuación polo traballo e colaboración do goberno municipal, e da traballadora responsable deste expediente.
  • Da deputación Provincial, que despois de anos de loita da veciñanza, comprendeu a necesidade desta obra.
  • Da corporación municipal, que na súa totalidade votou onte a favor deste convenio.
  • Por último, a toda a veciñanza que nos acompañou nesta reivindicación, inclusive onte asistindo o pleno.

Gracias a todos eles, este convenio é a mostra mais palpable de que a unidade dos cidadáns (as 4 Asociacións), conleva beneficios.